Известие

Collapse
No announcement yet.

датчикът на климатика не работи няма фреон в системата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Абе, на тебе незнам защо още не са ти дали нобелова награда, по всичко-знание ,ама верно си на всяка манджа мерудия ,направо ти се възхищавам и ти завижадам ,защо и аз не съм толкова умен и всестранно развит.

    Дълбок вакуум ,колко па да е дълбок а? -1 толко да е дълбок, двустъпалната вакуум помпа вградена в машината толко си може ,а и не трябва по-дълбок вакуум ……ВАКУУМА НЕ Е ЗА ОТКРИВАНЕ НА ТЕЧОВЕ ,А ЗА ДА СЕ ИЗКАРА ВЪЗДУХА И СЛЕД ПО-ДЪЛБОКО ВАКУУМИРАНЕ И ВЛАГАТА ОТ ХЕРМЕТИЧНАТА КЛИМАТИЧНА СИСТЕМА !!!!!! Няма нужда да мачкаш тръбите с вакуум.
    Има си азот за тази работа !!!! И не говори глупости ,че с азот се надувало до 8 атм . Това зависи от редуцил-вентила и може да се надуе и на 50 бара ,ако искаш ,докато не гръмнат и не избият всички маркучи, може даже и без редуцил ,направо на 160 атм …… леле мале .
    Ти ако с вакуум намериш пропуск на фреон с подобни размери ще си верно за нобелова награда. (Между другото ,тука в София има една инсталация ,дето върти 300 кила фреон и изпуска по 10 за няколко дена ,ела ще ти я вакуумирам и ще те оставя да търсиш, после ще ти покажа от къде изпуска )
    А по отношението за пропускотърсачите ,не спори ,минали са ми през ръцети и такива за 100 лв и такива за 1500 лв Не ,че не-помагат ,вършат работа ама в редки случай !
    Аз каквото имах да кажа като препоръка към колегата ,го казах ,сега само ще допълня ,че обявената му цена е малко скъпичка .
    Поздрави и сори към автора за спама в темата му .
    156 sportvagon 1.9jtd

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от speеdddddd Покажи съобщение
      Абе, на тебе незнам защо още не са ти дали нобелова награда, по всичко-знание ,ама верно си на всяка манджа мерудия ,направо ти се възхищавам и ти завижадам ,защо и аз не съм толкова умен и всестранно развит.

      Дълбок вакуум ,колко па да е дълбок а? -1 толко да е дълбок, двустъпалната вакуум помпа вградена в машината толко си може ,а и не трябва по-дълбок вакуум ……ВАКУУМА НЕ Е ЗА ОТКРИВАНЕ НА ТЕЧОВЕ ,А ЗА ДА СЕ ИЗКАРА ВЪЗДУХА И СЛЕД ПО-ДЪЛБОКО ВАКУУМИРАНЕ И ВЛАГАТА ОТ ХЕРМЕТИЧНАТА КЛИМАТИЧНА СИСТЕМА !!!!!! Няма нужда да мачкаш тръбите с вакуум.
      Има си азот за тази работа !!!! И не говори глупости ,че с азот се надувало до 8 атм . Това зависи от редуцил-вентила и може да се надуе и на 50 бара ,ако искаш ,докато не гръмнат и не избият всички маркучи, може даже и без редуцил ,направо на 160 атм …… леле мале .
      Ти ако с вакуум намериш пропуск на фреон с подобни размери ще си верно за нобелова награда. (Между другото ,тука в София има една инсталация ,дето върти 300 кила фреон и изпуска по 10 за няколко дена ,ела ще ти я вакуумирам и ще те оставя да търсиш, после ще ти покажа от къде изпуска )
      А по отношението за пропускотърсачите ,не спори ,минали са ми през ръцети и такива за 100 лв и такива за 1500 лв Не ,че не-помагат ,вършат работа ама в редки случай !
      Аз каквото имах да кажа като препоръка към колегата ,го казах ,сега само ще допълня ,че обявената му цена е малко скъпичка .
      Поздрави и сори към автора за спама в темата му .
      Пишеш тъпотии. Вакум образно казано е дълбок, не 5 тора например. И се прави по две причини - да се види дали смуче системата (за това се оставя известно време на вакум) и за да се измъкне не само въздуха, а и парите ( във вакум водата един вид кипи при много ниска температура). А и се извлича и филтрира останалото масло от машината, което после се вкарва в необходимото количество с фреона. Колкото до азота - можеш да го надуваш на колкото искаш бара, но вдигнеш ли над 8 и в двете части на компресора едновременно, особено в частта ниско налягане, пиши го бегал.
      И аман от дървени философи пишещи с големи букви глупости без да каже поне едно стойностно нещо. Па и ТЕХНИК даже бил
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #33
        Абе ти тъп ли си ,или на тъп се правиш ? Как така с вакуум ще търсиш пропуск ,хубаво да кажем ,че ще видиш ,че не държи вакуум и какво ще почнеш да опипваш тръбите и да чакаш да видиш къде ще ти засмуче пръста ли?
        В тоя пост обаче за моя голяма изненада каза една вярна приказка ,за маслото.

        Епа техник съм ,а ти къв си бре ? Нобелист по Всичко-знае
        156 sportvagon 1.9jtd

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от speеdddddd Покажи съобщение
          Абе ти тъп ли си ,или на тъп се правиш ? Как така с вакуум ще търсиш пропуск ,хубаво да кажем ,че ще видиш ,че не държи вакуум и какво ще почнеш да опипваш тръбите и да чакаш да видиш къде ще ти засмуче пръста ли?
          В тоя пост обаче за моя голяма изненада каза една вярна приказка ,за маслото.

          Епа техник съм ,а ти къв си бре ? Нобелист по Всичко-знае
          Дали съм тъп? Може. Ама като се види, че смуче се решава какво да се прави, а не да пълни със скъп фреон, оцветители и след това да чакаш и взимаш пари на клиента за няколко пълнения и да му образуваш нерви. Колкото до останалото - аз съм майстор, а не техник-философ, че е пълно с такива като теб
          П.П. Дори и 5 тора вакум не може да сплеска алуминиевите тръби, ползвани при колите. Нали знаеш какво означава това? Но там такъв вакум не се прави все пак при тестване
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Дали съм тъп? Може. Ама като се види, че смуче се решава какво да се прави, а не да пълни със скъп фреон, оцветители и след това да чакаш и взимаш пари на клиента за няколко пълнения и да му образуваш нерви. Колкото до останалото - аз съм майстор, а не техник-философ, че е пълно с такива като теб
            П.П. Дори и 5 тора вакум не може да сплеска алуминиевите тръби, ползвани при колите. Нали знаеш какво означава това? Но там такъв вакум не се прави все пак при тестване
            Пропуск като описаният по-горе ще държи на вакуум и два дена !!!!!!!!!! и оцветителя е първото което ще сложи всеки един климатичен майстор ,ако ще и в Ауто Италия да я закара .....
            Повече изобщо не ми се спори с нобелисти като тебе . То спора с теб е като да говоря на стената .
            156 sportvagon 1.9jtd

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от speеdddddd Покажи съобщение
              Пропуск като описаният по-горе ще държи на вакуум и два дена !!!!!!!!!! и оцветителя е първото което ще сложи всеки един климатичен майстор ,ако ще и в Ауто Италия да я закара .....
              Повече изобщо не ми се спори с нобелисти като тебе . То спора с теб е като да говоря на стената .
              Ма не си сигурен, нали? И най- малкият пропуск при вакуум се разширява при налягане.
              Колкото до Ауто Италия - там има двама кадърни, но и заради тях колата си не вкарвам там. А и единият е на Мазерати
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #37
                Колеги искам да споделя какво се случи след проверка на кл. система. Проверката се направи с Leak Chek ( за мен един от най - сполучливите методи за проверка , все пак живеем в 21ви век) За жалост се оказа , че фреон изпуска от : 1 лагер осево уплътнение , 2 Акумулатор ниско налягане и 3 гумена част маркуч ниско налягане . Колегата ми предложи да сменя маркучите от компресора към ниското и високото налягане, щяло да излезе по - евтино ,ако ги намеря 2-ра ръка, отколкото да се пресоват. Пък и се сменяло цялото , а за лагера на осевото уплътнение трябвало да се купи нов. Нещата си отиват доста на сериозно .
                Last edited by nikolay_velinov; d.m.y г., 22:41.

                Comment


                • #38
                  И понеже съм тъп и философ - вижте пост №30 тук - челото на компресора. Омаслено е, нали?
                  Компресор ти трябва, уплътнения, тръби - не, че на едната (алуминиевата) е уловителят на водни пари(дехидрататора) и не се знае в какво състояние е. Лагерът за осевото уплътнение е много гаден за правене и напасване, особено ако е наранен. Правих на старата 33 и винаги си поизпускаше
                  Имаш ЛС
                  Last edited by NightRider; d.m.y г., 11:34.
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от nikolay_velinov Покажи съобщение
                    Колеги искам да споделя какво се случи след проверка на кл. система. Проверката се направи с Leed Chek ( за мен един от най - сполучливите методи за проверка , все пак живеем в 21ви век) За жалост се оказа , че фреон изпуска от : 1 лагер осево уплътнение , 2 Акумулатор ниско налягане и 3 гумена част маркуч ниско налягане . Колегата ми предложи да сменя маркучите от компресора към ниското и високото налягане, щяло да излезе по - евтино ,ако ги намеря 2-ра ръка, отколкото да се пресоват. Пък и се сменяло цялото , а за лагера на осевото уплътнение трябвало да се купи нов. Нещата си отиват доста на сериозно .
                    Уха... че тя е като лейка, бе Николайчо

                    п.п.Leed Chek!?
                    п.п.п.Ако цитираш майсторчето.... попаднал си Успех в решаването на драмата!
                    sigpic
                    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от nikolay_velinov Покажи съобщение
                      Колеги искам да споделя какво се случи след проверка на кл. система. Проверката се направи с Leed Chek ( за мен един от най - сполучливите методи за проверка , все пак живеем в 21ви век) За жалост се оказа , че фреон изпуска от : 1 лагер осево уплътнение , 2 Акумулатор ниско налягане и 3 гумена част маркуч ниско налягане . Колегата ми предложи да сменя маркучите от компресора към ниското и високото налягане, щяло да излезе по - евтино ,ако ги намеря 2-ра ръка, отколкото да се пресоват. Пък и се сменяло цялото , а за лагера на осевото уплътнение трябвало да се купи нов. Нещата си отиват доста на сериозно .
                      Това в кой сервиз?
                      Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
                      Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

                      Comment


                      • #41
                        [QUOTE=Kuker;1088015]Уха... че тя е като лейка, бе Николайчо

                        хахахах Нали 3 теча , които ти не видя, заляга нещо там , прави се на шут с твоята "съвременна" техника, но това не ти попречи да ми вземеш парите, дано си събрал пари да си купиш нещо, което ще ти е от полза в работата !

                        Comment

                        Working...
                        X